14 Nisan 2016 Perşembe

Dil Se


Bollywood’un ünlü oyuncularının filmlerini bitirmemek için zor tutuyorum kendimi.Güzel bir zaman da izleyeyim de boşa gitmesin,hem de tükenmesin güzelim filmler diyorum.Malum yenilerini beklemek çok sıkıcı.Bu yüzden Shahrukh Khan’ın şu ünlü hareket eden bir trende çektiği klip ‘Chaiyya chaiyya’ nın yer aldığı film Dil se’yi anca izleyebildim.
Konusuna bakmadım hiç bir şekilde öylece başladım ve bu filmine de aşık oldum.Ama bu kez ilk kez Shahrukh ile oynayan bir bayan oyuncuyu ondan daha çok beğendim.Manisha Koirala’nın oyunculuğunu kesinlikle harikaydı.Canlandırdığı karakter için harika bir seçim olmuş.Bir de daha sonra filme her daim sevimli olan haliyle tatlış Preity Zinta giriyor , 
Filmde radyocu bir adam ile terörist bir kızın aşkı anlatılıyor.Aslında sadece adamın bile denebilir.Çünkü kız onu her defasında reddetmesine rağmen inatla ayrılmadı peşinden.Kız onu bir ara dövdürttü hatta abilerine ama yine banamısın demedi.Bu kadar ısrar etmesi bir yerden sonra rahatsız edici ama bollywood filmi olunca sonunda kızdan da karşılık alıyor tabii. 
Aslında şarkılar araya girmese ve film o şekilde ilerleseydi daha hoş olurmuş.Haa gel gör ki müzikler A.R.Rahman gibi bir ustanın elinden çıktığı için harikulade.İdeallerinden vazgeçmeyen bir kadın ve aşkından vazgeçmeyen bir adamın aşkını çok güzel anlatmışlar.Özellikle çok beğendiğim sahneleri vardı filmin,biraz da bu yüzden sevdim açıkçası.Bollywood hayranlarının kesinlikle kaçırmaması gereken bir yapım aman haaa. 
Konusu ;
Radyocu Amar yaşanan Terör olayları sebebiyle yayınlarına bu konuda devam etmek için bölgeye gitmek üzere yola çıkar.Tren istasyonuna vardığında yağan yağmur nedeniyle üstünde örtü ile oturan birini görür.Erkek sanarak muhabbet etmeye başlar ama hiç cevap alamayınca yaklaşıp bakar.Örtünün altında bir kız vardır ve onu erkek sandığı için özür diler.Onu affetmesi için ondan bir şey istemesini söyler.Kız da çay der sadece.Amar çayı alıp gelene kadar kızın treni gelir ve kız gider.Gittiği bölgede kızla tekrar karşılaşır ama kız onu tanımadığını söyleyip gider.Amar ise onu takip eder ve evini öğrenir.Kız sürekli peşinden gelmesinden rahatsız olunca evli olduğunu söyler.Kızdan özür dilemesi gerektiğini düşünüp tekrar gider yanına ama kız abilerine dövdürtür onu.Kendine geldiğinde evli olmadığını öğrendiği için tekrar peşine düşer.Ama kız ve ailesi bölgeden ayrılmışlardır.Amar ara sıra karşılaşsa da sürekli ondan kaçan bu kızdan vazgeçemez.Kızında ona karşı bir şeyler hissettiğini anlar ama neden ondan kaçtığını çözemez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder