5 Nisan 2016 Salı

Hamari Adhuri Kahaani


Bu filme karşı bayağı ön yargılı başladım açıkçası ; herkes sonunda çok ağladık falan diyordu ama yok be Emraan dan öyle bir film çıkmaz diyordum.Sonra baktım yönetmenin filmleri bayağı iddialı dramlar,dur dedim şans vereyim.Filmin ilk yarısı gayet klişe bir şekilde ilerledi ama sonra öyle bir hale büründü ki.Vefa,yanlış bilinenler,aşk,vicdan azabı derken bir baktım ben ağlıyorum.Emraan ve Vidya nasıl tatlı bir çift olmuşlar öyle bir arada.Onlar bakıştıkca ben eridim resmen.Kıyamam nasıl da bir anda koptular.Filmin sonunda kadının kocasına verdiği derste manyaktı , resmen feminist duygularım kabardı.Filmin bir de Hasi Ban Gaye diye bir şarkısı var ki dinlerken insanı nasıl da etkiliyor.Valla ben filmden sonra bile dinlerken duygulandım.Ayy ne sevdim bu filmi haa.Bollywood hayranı olmasanız bile izleyin derim kıyamam bu aşıklara yaa.
Konusu ;
Vasudha oğlu ile birlikte yaşamaktadır ve kocası yıllardır ortada yoktur.Çiçek arajmanları hazırlayarak çalışmaktadır ve ünlü bir otelde çalışmaya başlar.Kral dairesinde ki çiçekleri düzenlerken otelin sahibi Aarav ile tanışır.Odadan çıkarken Aarav rahatsız edilmek istemediğini dair kapıya kağıdı asmasını 18 saattir uyumadığını söyler.Vasudha otelden çıkarken yangın çıkar ve aklına Aarav gelir.Otelin güvenliğine söylese de kimse kendini tehlikeye atmaz.O da gidip Aarav’ı uyarmak ister ama aslında bir tatbikat olduğunu öğrenir.Aarav kendisi için kendini tehlikeye atan böyle bir çalışan Dubai de ki otelde olmalı der.Vasudha ailesini bırakamayacağı için kabul etmez teklifi.Annesi artık kendi hayatına bakması gerektiğini söyleyince teklifi tekrar düşünür.Gitmeye karar verir ama Aarav’ın toplantıda otelin ününe zarar verecek her şeye dikkat etmelisiniz demesi üzerine vazgeçer.Çünkü polis kocasının terörist bir gruba dahil olduğunu ve eğer dönerse hemen haber vermesi gerektiğini söylemiştir.Vasudha teklifi tekrar değerlendirdiğini ama bu yüzden reddettiğini söyler.Aarav umursamaz ve onu Dubai’ye götürür.Aralarında yakınlaşma Vasudha ne kadar engel olmaya çalışsa da gerçekleşir.Artık boşanmalı ve Aarav ile olmalıdır.Ne yazık ki yıllar sonra kocası döner ama gerçeklerle.Ve Vasudha’nın yeni hayatı için ondan intikam almak ister.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder