5 Nisan 2016 Salı

Selfie

Sıkıntıdan şöyle kafam dağılsın diye izleyecek bir komedi dizisi ararken John Cho’yu görünce tabii hemen atladım.Karen Gillan’ı da daha önce bir film de izleyip beğendiğim için bakayım dedim.İzlemeye başladıktan sonra öğrendim  ki sadece 13 bölüm sürmüş ve yayından kalkmış.Hatta nette 8 bölümden sonrasına yer vermemiş hiç bir site.Allahtan dizilab kendisi devamını çevirmişte merakımı giderdim devamında.Çok muhteşem değil belki ama çalışılan ofisteki arkadaşları çok eğlenceli.Özellikle patron favorim ve kesinlikle en komikleri.
Çıktıkları iş seyahatinde yazdığı adamın evli olduğunu öğrenen Eliza , uçaktayken bir de üstüne kustuğu torbayı dökünce fena rezil olur.İş arkadaşlarını aslında fazla umursamaz ama sosyal medyada da popüleritesi düşünce bir çare bulmaya çalışır.Henry de aynı iş yerinde çalışan iş kolik ve saygı duyulan biri olduğu için ondan akıl almaya çalışır.Henry başta istemese de patronu kızının düğününe gelirken yalnız gelmemesini şart koyduğu için aklına Eliza ile gitmek gelir.Ona yardım edermiş gibi yapıp düğüne onunla katılır.Beraber iyi anlaşınca Henry ona yardım etmeye devam eder.
Eliza çalıştığı insanların adını bile bilmeyen,kimseyi umursamayan,satış yaptığı ürünleri bile güzelliğini kullanarak yapan bir kızdır.Henry onu daha duyarlı davranması konusunda eğitir ve Eliza onun her dediğini yapmaya çalışır.Bu arada o da Henry’e iş kolikliği bırakıp biraz sosyalleşmesi için yardım eder.Sonlarında tabii ki aralarında bir etkileşim olur ve hatta kızımız itiraf eder ama Henry onunla baş edemeyeceğini düşünüp korkup kaçar.Birbirlerinden bu konuda kaçsalar da arkadaşlıkları inatla devam eder.Bence gayet eğlenceli ve kısa süreli eğlenmek için ideal bir bakın derim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder