12 Mayıs 2016 Perşembe

Maari

Uzun süredir Dhanush izlemiyordum ve neden böyle bir salaklık yaptığımı hiç bilmiyorum.Adamın oyunculuğunu ve dans edişini özlemişim resmen.Bu filmin hikayesinin öyle çok farklı bir hali yoktu ama Dhanush’u ilk kez şımarık görmek eğlenceliydi.Filmin müziklerine de ayrıca bayıldım tabii söylemeden geçmeyeyim.Sadece baş rolde ona eşlik eden bayan oyuncuya ısınamadım.Onun haricinde çok bir şey vaat etmese de güzel bir Hint filmi , en azından benim gibi Dhanush’u özlediyseniz.
Konusu ;
Maari yaşadığı bölgenin çete lideridir.İnsanları koruma adı altında haraç keser.Bölgeye yeni gelen bir aile mağaza açmak ister ama onlara haraç vermemek de ısrar eder.Maari de para almak yerine ortak olmayı teklif eder.Ama ailenin kızı ona sinir olur çünkü gelen müşterileri ya tehdit eder yada fazla paralarını alır.Yeni gelen komiser ile iş birliği yapıp Maari’nin ona olan ilgisini kullanıp eski bir olay konusunda itirafını videoya çekip onu hapse attırır.Herkes kurtulduk diye sevinirken aslında komiserin kötü adamlarla çalıştığı anlaşılır ve Maari den daha çok zulmetmeye başlarlar.Aylar sonra Maari hapisten çıkar ama bölgedeki insanların ısrarına rağmen onlara yardım etmez ve normal yaşamaya çalışır.İnsanlara ders vermek de kararlı olan Maari’nin normal insanlar gibi çalışması pek de normal şekillerde olmaz tabii.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder