12 Mayıs 2016 Perşembe

Sanam Teri Kasam

En son ne zaman bir filme bu kadar ağladım hatırlamıyorum.Büyük ihtimalle kendimden bir şeyler gördüğüm için beni bu kadar etkiledi ama her izleyeni de en az benim kadar etkileyeceğine eminim.Kütüphanede başlayan aşklar güzeldir zaten yaa dimi..Her iki oyuncuyu da ilk kez izliyorum ama ikisi de çok tatlıydılar ve çok yakışmışlardı.Hikaye de güzeldi ve uzamış falan demeyin her anının ayrı bir kıymeti vardı filmde.Bende hastalık işin içine girince keşke o topa girmeselermiş dedim ama o kısmı kızın babası içindi ve çok iyi bir dersti.
Aşıklara gelince ; ne çektiler arkadaş yaa.Daha ne yaşayacaklar dedikçe acıları katlandı maşallah.Hangisinin aşkı daha büyük bilemedim.Kız da sonra ondan kaçarak çok sevdiğini kanıtladı bence.Filmin müzikleri de çok güzel ve eğlenceli bu arada.Ek Number şarkısı çok komikti ve Sanam Teri Kasam da bir o kadar duygusal.Bence kaçırmayın izleyin ve filmin sonu için mendilleri hazırlayın.
Konusu;
Saru ailesinin ayarladığı görücü usulü görüşmelere için hiç sesini çıkarmadan katılır ama sürekli reddedilir.Kız kardeşi nişanlıdır ama ablası evlenmeden ona sıra gelemeyeceği için beklemektedir.Bu duruma çok bozulur ama bir türlü ablası ile evlenecek damat bulamazlar.Apartmanlarına taşınan Inder,hapisten yeni çıkmıştır ve sevgilisi ile koridorlarda rahat takılmaları komşuları rahatsız eder.Ama sevgilisi ünlü bir modeldir ve stilistir ve Saru onunla görüşüp kendisini değiştirmek ister.Randevu alamayınca Inder’ın evine gizlice gidip sevgilisi ile görüşmesinden yardım ister. Ama o sırada Inder’ın sevgilisi gelir ve çok geç bir saat olduğu için onları yanlış anlar.Elindeki içki şişesini duvara atar ve parçalar Inder’ın sırtına gelir.Yaralanınca Saru da kendi hatası olduğunu düşünüp yardım eder.Komşular Saru2nun Inder’ın evinde olduğunu babasına söyleyince herkes eve doluşur.Saru da o sırada yarası ile ilgilenince herkes durumu yanlış anlar.Babası kızını reddeder ve evden kovar.Inder Saru’ya ev bulur ve yalnız kalmaması için uğraşır.Saru ise babasının ancak iyi bir evlilik yaparsa affedeceğini düşünür.Inder ona olan aşkını bu yüzden itiraf edemez çünkü o katil olarak bilinir.Saru’nun ailesi olmadan çok üzüldüğünü görünce ona iyi bir evilik yapması için yardım etmeye karar verir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder