9 Ağustos 2016 Salı

24


Bu film hakkında uzunca bir yazı yazıp paylaşmıştım , tabii filmi izler izlemez yazmıştım ve bilgiler daha tazeydi malum.Ama paylaşımı yapar yapmaz Tumblr hesabımı kapattı ve bir süre geri vermedi.Sebebini bilemiyorum ama koca yazı boşa gitti ben de direkt buraya yazdığım için yedeği olmayınca yazı sizlere ömür.Neyse aklımda kaldığınca yazayım çünkü bayılmıştım bu filme.Tamil oyuncuları ve yönetmenleri hakkında pek bilgim yok ama bu Suriya isimli aktör bayağı tanınmış ve sevilen bir oyuncu.Hatta Ghajini filminin ilk aktörüumüş kendisi.Asin daha sonra filmi beğenen Aamir Khan ile tekrar çevirmiş filmi.

Bu filmin en önemli özelliği başroldeki aktörün 3 farklı karakteri canlandırması.Evet sadece Hint filminde olabilecek bir absürtlük biliyorum ama her şeyin bir sebebi var.Hem iyi ve kötü olmak üzere iki kardeşi , hem de iyi olanın amcasından intikamını alacak oğlunu canlandırıyor.Ama siz bunları boş verin ve hikayeye odaklanın çünkü muazzam bir kurgusu var filmin.Konusu anlatınca klişe bir hikaye gibi durabilir ama başından sonuna kadar öyle özenle işlenmiş ki hiç bir anını unutmamanızı tavsiye ederim.

Karakterlerinden en çok kötü olanını sevdim.Hem duruşuyla,hem bakışlarıyla en iyisi oydu kesinlikle.Tekerlekli sandalyedeki halini Sermet Yeşil’e çok benzettim bu arada.Genç halini pek sevemesem de kızla dalga geçtiği sahneler güzeldi.Hint filmi sevmeseniz bile kaçırmamanız gereken bir film.Her anı dolu dolu geçen 3 saatlik film yapmayı pek kimse başaramaz.Sakın Kaçırmayın..
Konusu ;
Dr.Sethuraman karısı ve oğlu insanlardan uzak sakin bir yerde yaşamaktadır.Üzerinde çalıştığı zamanda yolculuk saati deneyleri ikiz kardeşi Athreya tarafından takip edilmektedir.Başarıya ulaştığını öğrenince hemen adamları ile evi basar ve saati ele geçirmeye çalışır.Sethuraman ailesi ile kaçmaya çalışır ama karısı kardeşi tarafından öldürülür.Oğlu ile evden kaçar ama bindikleri trene kardeşi yetişince çocuğunu bir kadına emanet eder.Athreya da kardeşini vurur ve onun bomba numarasına kanıp trenden atlayarak komaya girer.Yıllar sonra Sethuraman’ın oğlu büyür ve annesi ile bir saatçi işletir.Babasının onlara emanet ettiği kutuyu yıllarca açamazlar ve tesadüf eseri anahtar eline geçer.Kutudaki saatin ne işi yaradığını görünce günlük sıradan işlerde kullanmaya başlar.Amcası Athreya komadan çıkıp vücudunun felç olduğunu görünce bunu düzeltmek için saati bulmaya çalışır.Bu kez de yeğeni Mani ile arasında bir savaş başlatır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder