23 Ağustos 2016 Salı

A Bigger Splash

Bu yapım eski bir film olan La Piscine’nin günümüz uyalamasıymış.İzlemeden önce bilseydim kesinlikle onu izlerdim ama ne yazık ki sonradan öğrendim. Burjuvazi eleştirisi,cinsel gerilim,eski hesaplaşmalar,biraz yemek ve müzik,flörtleşmeler falan derken ortaya güzel bir film çıkmış.Oyuncularında hakkını vermek lazım tabii..Tilda Swinton resmen karizmatik kadın nasıl olur onun canlı örneği gibiydi.Giydiği kıyafetler,duruşu,tavırları falan görmeniz lazım.Resmen hayranlıkla izledim ve filmdeki kıyafetlerine bayıldım.Matthias Schoenaerts’i daha önce de bir kez izlemiştim ve adama hep böyle sakin roller mi denk geliyor acaba bilemedim.Çok pasif karakterler de oynuyor nedense.Ralph Fiennes ise olabildiğince haraketli ve zaman zaman gıcık bile olunabilecek bir karakterdeydi.Film onunla hareketlenip, onunla sakinleşiyordu zaten. Dakota Johnson’ın iyi hoştu ama kadın erkek fark etmeksizin herkes ile baştan çıkarmak ister gibi konuşturulması pek olmamış.Film boyunca aynı mizaçta gezip durdu. Her şeyiyle izlemeye değer hoş bir filmdi tavsiye ederim.
Konusu ;
Marianne bir rock yıldızıdır ve ses tellerinden ameliyat olduğu için konuşmamaktadır.Sevgilisi Paul ile sakin bir tatil yapmak da dinlenmektedir.Eski arkadaşları Harry arayıp yanlarına gelmek istediğini söyler.Paul ve Marianne onu karşılamaya gider ama Harry yanında bir misafir daha getirmiştir.1 sene önce varlığından haberi olup tanıştığı kızı Penolope de onunladır.Beraber yaşamaya başladıkların da eğlenceli vakitler geçirirler ama hep bir gerilim vardır aralarında.Harry eski sevgilisi Marianne’yı geri kazanmak için çabalar.Paul durumun farkındadır ama sessizliğini sürdürür.Penolope ise hem Marianne’ya karşı sert bir tavır takınmaktadır , hem de Paul’a karşı fazla sıcak kanlıdır.Bu dörtlünün tatili sürekli olarak birbirleriyle uğraşmakla geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder