9 Ağustos 2016 Salı

Me Before You


Yıllar önce çok popüler olunca merak edip okumuştum bu filmin uyarlandığı kitabı.Pek sevmemiştim açıkçası ama baktım Emilia Clarke oynuyor merak edip izledim.Kadın resmen harika bir oyuncu vallahi.Game Of Thrones da nasıl güçlü ve sağlam bir duruşu varsa bu filmde de tam tersi sakin,sevimli ve herkesi mutlu etmeye çalışan bir karakterde.İki karakterinde bu kadar inandırıcı olması nasıl iyi bir oyuncu olduğunun kanıtı.Kitabı okurken benim hayalimdeki daha uzun boylu bir kadındı.Ama iyi ki Emilia oynamış bu filmde o kostümler başka kimde böyle sevimli durabilirdi.Filmi sırf onun kıyafetlerinin sevimliliği için bile izleyebilirsiniz.Erkek karakteri için de daha etkili bir tip beklerdim ama Sam Claflin de iş görür canım..Birbirlerinden etkilenme süreleri film olduğu için biraz kısa zamanda olunca pek inandırıcı gelmiyor tabii.Öyle bir tat almak istiyorsanız kitabı okuyun derim.Hasta ve bakıcısı arasındaki klişe hikayelerden sıkılmadıysanız izleyin derim filmi.
Konusu ;
Louisa işini kaybetmiştir ve ailesine yardımcı olabilmek için hemen iş bulmalıdır.Hasta bakıcılığı işini sırf parası iyi olduğu için kabul eder.Daha önce böyle bir iş yapmadığı için tereddüt eder.Üstelik bakacağı hasta oldukça huysuz bir adamdır.Hastası Will hayatın tadını çıkarmasını bilen ve maceraperest bir adamken geçirdiği trafik kazası sonucu felç kalmıştır.Louisa ondan başta çekinip uzak dursa da tanıdıkça sever.Will de onunla iyi anlaşmaya başlar.Ama Will’in kendisine 6 ay süre verdiğini ve ötenazi yaptıracağını duyunca duyunca Louisa yıkılır.Onu vazgeçirmek için bir sürü aktivite planlar ve bu arada ona aşık olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder