3 Eylül 2016 Cumartesi

Suicide Squad


Sırf Margot Robbie’nin canlandırdığı Harley Quinn karakteri için izledim filmi.Benim gibi bir çok insanda sırf o yüzden izlemiştir eminim.Sosyal medya da deli gibi bu karakter için paylaşımlar yapılıyor.Normalde sevmem böyle filmleri ama merakıma yenik düştüm.Joker gibi karakterin sevgili zaten normal olamazdı ama böyle komik bir karakter de beklemiyordum.Kesinlikle güzel bir çift olmuşlar ve film bittiğinde sadece şu kaldı bende , bu ikilinin filmi yapılmalı acilen.İzlerken ne Joker karakterine doyabildik ne de Harley karakterine.Bunu haricinde filmi soracak olursanız aşırı vasat bir yapım ne yazık ki.Will Smith bile kurtaramamış ne yazık ki yapımı.O kadar klişe,mantık hatası dolu ve basit bir süper kahraman filmi ki resmen izlerken üzüldüm.Eskiden daha güzel işler yapılırdı bu ne bee diyerek izledim.Ama işte sırf Joker ve Harley karakterleri için izlenir.Joker nasıldı derseniz , eskilerin yerini tutamaz tabii ama yanında Harley olunca izlenebilir olmuş.

Konusu ;

Bir Arkeoloğun içine giren Büyücü Kadın isimli bir güç vardır.Ama kalbi Amanda Waller isimli devlet görevlisindedir ve ülke çıkarları için kullanmaktadırlar bu gücü.Büyücü Kadın eskiden kendisine tapan insanlar tarafından esir tutulmayı kabullenemez ve kardeşini serbest bırakmanın yolunu bulur.Kardeşinin gücüyle beslenip,kalbini ele geçirmeye karar verir.Ülke kötüleri hapsettiği hapishaneden çıkartıp onları bu güçle savaşmasını ister.Karşılığında başarılı olurlarsa serbest kalacaklarını söylerler.Eğer kaçmaya çalışırlarsa içlerine yerleştirilen çip patlatılacak ve öleceklerdir.Mecburen kabul eden kötüler ne ile savaştıklarını bile bilmeden yola çıkarlar.Bu arada diğer kötü Joker sevgilini bu timin içinden kurtarmak için onların peşine düşer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder