29 Temmuz 2017 Cumartesi

The Boss Baby

Animasyon sevmesem de 4 yaşındaki yeğenimle izlemek için seçtik bu filmi. Çok özgün bir konusu var öncelikle. Yaratıcı bir fikirden yola çıkmışlar ve 2 saatte sığdırma çabası olmasa daha da üretken olunabilirmiş. Ben başlarda abinin hayal gücü sandım filmi. Küçük kardeşi kabul edemediği için uyduruyor gibiydi, çünkü sürekli bu vurgulanıyordu filmde. Ama sonra baktım başka bir boyuta sardı film. İzledikten sonra nette şöyle bir yoruma denk geldim ve çok şaşırdım, zira ben hiç o gözle bakmamıştım. Tim doğumda ölen kardeşinin gitmesini hayal gücü ile uydurduğu bu hikaye ile anlamlandırıyor. Bebek istediğine ulaşınca onun eşyalarının ortadan kaldırılması falan da aslında ailenin üzülmemek için yaptığı bir yöntem. Filmi bu gözle izleyince çok üzücü yaa bence öyle değildir. Hem hiç öyle bir imada bulunulmadı. Bence hikayeye Tim’in gözünden bakmak daha güzel. Bence izlenesi eğlenceli bir animasyon kaçırmayın derim.
Konusu;
Tim hayal gücü yüksek bir çocuktur. Anne ve babasının tüm ilgisi üzerindedir çünkü evin tek çocuğudur. Bir gün eve taksi ile bir bebek gelir ve kardeşi olduğunu söylerler. Tim onun diğer bebeklerden farklı olduğunu fark eder ama ailesine bir türlü anlatamaz derdini. Ailesi onun kıskançlık yaptığını düşündüğü için Tim’in söylediklerini umursamazlar. Ama Tim evlerine gelen bebeğin takım elbise giydiğini ve hatta konuşabildiğine adı gibi emindir. Bebeği yakaladığında ise amacını öğrenir ve onun evden gidip anne ve babasını tekrar ona bırakmasını sağlamak için ona yardım etmeye karar verir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder