31 Ağustos 2018 Cuma

Girls Trip


Hangover kafasında bir film daha, bu kez siyahi oyuncular ile çekilmiş. İzlerken eğlendim ben şahsen ama cinsellik konusunda biraz rahat bir film. Sevişme sahnesi yok denecek kadar az ama muhabbetlerinden rahatsız olabilirsiniz. Abartılı değil pek ama film hakkında yapılan yorumları baktım da sanki izleyiciler abartmış J Ben her karakteri ayrı ayrı sevdim. Hepsi biraz deli, özellikle içtikleri içkiden sonra halüsinasyon gördükleri sahne de bombaydılar. Bazı sahnelerinde aman abartmışlar dedimse de yine de izlerken çok keyif aldım.  Kız kıza film gecesi yapmak isterseniz tam izlenilecek bir film.

Konusu;
Eski arkadaş olan Ryan, Sasha, Lisa ve Dina yetişkinlik döneminde pek görüşemezler. Yılların açığını kapatmak için beraber hafta sonunda bir festivale gitmeye karar verirler. Ryan ünlü bir yazardır ve eşi ile ideal çift imajı çizerler. Festivalin ilk günü Magazinci olan Sasha eşinin Ryan’ı aldattığını öğrenir. Ryan’a söylerler ama o eski bir fotoğraf olduğunu ve eşiyle terapiye gittiklerini söyler. Kızlar pek inanmasa da Ryan’a destek olmaya çalışırlar. Ama festivale Ryan’ın eşi ve sevgilisi de gelince kızların sakin kalması pek mümkün olmaz.



1 yorum:

  1. Dovo dewalt titanium drill bit set - ITALIAN DATIN
    Dovo dewalt titanium benjamin moore titanium drill bit set - Dovo dewalt titanium titanium melting point drill bit set - Dovo dewalt titanium drill bit set - Dovo dewalt titanium drill bit set - stiletto titanium hammer Dovo titanium forging dewalt 4x8 sheet metal prices near me titanium

    YanıtlaSil