31 Ağustos 2018 Cuma

Kendin Ol


Malumunuz her yer cıvık cıvık yerli komedi filmleriyle dolu. Bende bu filmi tesadüfen buldum. İlginç bir hikaye bulmuşlar kendilerince. En azından bizim ülke için gideri var. Sorunlu, yalnız yada psikolojisi zayıf tiplerin oynadığı bir oyunu anlatıyor yapım. Seni oyuna davet eden kişi cesaret isteye görevler veriyor sana. Bazıları yüz kızartıcı falan ama yaptıkça puanın artıyor sende kendince tatmin oluyorsun. Bu oyunu oynayanlar level atladıkça tabii tehlikeli görevlere de başlıyorlar. Ha birde görevi yerine getirip getirmediklerini telefon kameralarıyla ispatlamak zorundalar.


Ben filmin afişini görüp fragmanına baktım ve oldukça sakin başlayıp sonra bir anda yükselen adrenalinini görünce merak ettim. Sandalyeye bağlı bir kadın ve onu orada tutup sürekli sorular soran iki adam. Film de böyle başlıyor ve geriye dönük hikaye de sandalyede ki kadının hikayesini öğrenme şansı buluyoruz. Oyuncularında gayet başarılı iş çıkarttığı bu filmi ben pek bir sevdim. Özellikle sonunda ki golüyle ayrıca bir tebriği hak ediyor yapım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder