31 Ağustos 2018 Cuma

Oğlan Bizim Kız Bizim


Filmi Aras Aydın ve Bala Atabek var diye izledim ve çok eğlendim. Aman sıcaklardan bunaldım basit bir film açayım da kafam dağılsın kafasıyla aranırken bu oyunculardan az çok bir şey çıkar deyip açtım ama sevdim filmi. Şahsen Melis Babadağ’ı sevmem ki yine sevemedim kendisini aşırı yapmacıktı kendisi. Ama diğerlerini izlerken çok eğlendim. Birde Emrah Şahan vardı ki o ‘bokumu yerde bırakma kanka’ demesi ile beni koparmıştır kendisi. Hikaye güzeldi ve tarafların birbirinden intikam aldıkları sahneler de klişeler olsa da eğlendiriciydi. Keşke sonunu bu kadar sıradan olmasaydı dedirtti ama yine de güzel filmdi. Nedense ikincisi de çıkarmış gibi gelmiş izleyen herkese. Bence de çıksa güzel olur; çünkü Bala’nın oynadığı karakter Berna ve Emrah arasında da bir şeyler olur gibi gelmişti bana. Bence izlenilesi bir film bir bakın derim.


Konusu;
Emre ve Zeynep katıldıkları radyo programında 1 haftalık tatil kazanırlar. Emre arkadaşı Emrah ile gitmeye karar verir ve babasının dükkanında çalıştığı için 1 hafta izin vermesi için onu ikna etmeye çalışır. Zeynep ise sevgilisi ile gitmeyi planlar. Sevgilisi akşam yemeğinde sana bir şey söyleyeceğim deyince evlenme teklifi edecek zanneder. Ama sevgilisi bir süre ayrı kalalım deyince ağır bir bunalımla arkadaşı Berna’yı da alıp tatile onunla gider. Havaalanında Emre yanlışlıkla Zeynep’in bavulunu alınca bu iki grup birbirine girer. Orada başlayan kavgayı otelde de sürdürünce birbirlerine tuzaklar kurmaya başlarlar. Tatili de radyonun reklam tanıtımları için sürekli bir arada olmak zorunda etkinliklerde geçirince iyice büyür kavgaları.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder