14 Nisan 2016 Perşembe

Aşk Zamanı


Film için yapılan bir klibi izledikten sonra izlemeye karar verdim.Müzik ve sahneler o kadar naif bir halde ilerliyordu ki merak etmemek elde değil.Görüntüleri,oyuncuları ve ilginç hikayesiyle çok sevdim bu filmi.Eşleri tarafından aldatılan bu iki komşunun acaba nasıl tanıştılar,ne konuşuyorlar gibi şeyleri oturup konuşmaları zamanla onlarında birbirlerinden hoşlanması sonucu yaşanan durum enteresan.Hem onlar gibi olmayacağız deyip birbirlerinden uzak durmaya çalışan , hem de delicesine birbirini özleyen bir çift halini alıyorlar zamanla.

Karşılaşma anlarında çalan müzikle resmen bir ahenk yaratan ve özellikle yağmur altındaki halleriyle beni benden alan sevimli bir çift. Aralarındaki durumu kabullenmeyişleri ve yanlış anlaşılma olmasın diye sokak köşelerinde buluşup konuşmaları…Kadının asaletli duruşundan hiç taviz vermemesi de ayrıca bir hoşluktu.Bir sahne de adamın ona bir bakışı var ki oyyy.Ama filmin en sevdiğim özelliği kadının kıyafetleriydi.Hepsi aynı model ama farklı renk ve desendeydi ayrıca çok güzellerdi.Ben sevdim tavsiye ederim vallahi bir bakın derim.Sakin ve sevimli bir aşk filmi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder