5 Nisan 2016 Salı

Borgman

Filmin şu yukarıda gördüğünüz resmi sebebiyle dikkat çekmesi ve doğal olarak merak uyandırması normal.Tabii ki kadının yanında bir adam yatarken bunda erotik bir çağrışım geçmemiştir kafanızdan yada acaba rüya mı diye düşündürmüştür.Ben karabasan gibi de oturmuş yalnız diye düşünmüştüm ve haklı çıktım.Bir çok insanın filmi beğenmeyip kötü yorum yaptığı ,hatta saçma değip geçtiğini görünce şaşırdım.Aslında bir şey anlatmaya çalıştığı o kadar belli ki.Sonra detaylı bir anlatım buldum ve insanların yaptığı yorumların anlamamalarından kaynaklandığını fark ettim.Şurada detaylı bir şekilde anlatılmış filmde verilmek istenen ;
Yazıyı okuyup da izleseniz de olur , izledikten sonra okusanız da olur hiç fark etmez.Ama bu filmi izlemenizi tavsiye ederim.

Kısaca şu kısmı size vereyim de film hakkında bilginiz olsun.
Borgman = Borg (Kurtaran) ve Man (Adam) . Kurtaran adam = Hristiyanlıkta (Savior) İsa’dır . Açılış sahnesinde Borgman yazısı önce baş aşağı dururken daha sonra ters dönerek normal halini alıyor.St. Peter Haçı denilen ters haç işareti, sıklıkla Hristiyanlık karşıtı kişiler ve gruplar tarafından kullanılır. Ters Haç gibi Borgman yazısı da ters. Borgman kurtarıcı değil, tam tersi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder