14 Nisan 2016 Perşembe

Dil Chanta Hai


Aldığı yüksek puanı ve tabii Farhan Akhtar eseri olduğunu görünce izleyeyim artık şu filmi bakalım deyip başladım.Başlarda sürekli off bu mudur yani deyip durdum.Sıradan bir üç arkadaş filmi işte nesini beğenmişler ki diye düşündüm.Sonra Aamir Khan’ın karakterine gıcık oldum.Böyle bir adamı nasıl Aamir oynuyor inanamadım.Aşırı sinir bozucu ve rahat bir tipti.Akshaye Khanna nın karakteri çok tatlıydı ama o da mimiklerine söz geçiremiyor ve o kaşlarını büzüp duruyordu.Saif gibi karizmatik bir adama da komik pantolonlar giydirmişler iyice soğudum filmden.Neyse ki çekilen çileye değdi de filmin son bir saati çok güzeldi.Bir de üstüne ağlattılar tam oldu hatta.

Filmde arkadaşlığında bir sınırı var dedirtecek durumlar,imkansız olduğunu bildiği için aşkını içinde yaşayan ve bundan rahatsız olmayan bir aşık,oğlunun sesinden bile mutsuz olduğunu anlayıp eve dön diyen baba var yaaa…Küçük küçük ayrıntılar birikip harika bir film haline geliyor sonra.Bu üç arkadaş hem dostluklarını hem de aşka bakış açılarıyla sınanıyor.Bollywood hayranları filmi sever ama diğerleri filmin başına katlanabilirse harika bir film izleyebiilir benden söylemesi.Bu arada Siddhart’ın (spoiler) o son anda bulduğu kızla arasındaki aşkı da izlemeyi çok isterdim,çabuk geçiştirdiler yeaa..
Konusu ;
Akash,Sameer,Siddhart yıllardır arkadaştırlar ve mezun olmak üzeredirler.Sameer gördüğü her kıza aşık olduğunu sanan biridir ve arkadaşı Akash onun bu durumu ile eğlenip hep zor durumda kalmasını sağlar.Siddhart romantik ve sessiz bir tiptir ama arkadaşlarına da ayak uydurur ara sıra.Akash ise aşka inanmyan ve bu durumla sürekli dalgasını geçer.Bir gün Siddhart yeni komşusuna taşınması için yardım eder ve aralarında arkadaşlık başlar.Yeni komşusu alkol problemi olan bir kadındır ve boşandığı eşi çocuğunu bu yüzden görmesine izin vermemektedir.Siddhart onunla vakit geçirdikçe ona aşık olur ama aralarında bir şey olamayacağını bildiği için kimseye söylemez.Bir gün arkadaşlarına bu durumu ağzından kaçırır ve Akash’ın sarf ettiği sözlerle arkadaşlıkları sınanır.Üç arkadaş farklı şehirlerde birbirinden uzaktadırlar ve hepsi yaşadıkları aşk acılarını paylaşacak birini ararlar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder