14 Nisan 2016 Perşembe

S Diary


Gong Yoo filmi izleyeyim bir tane dedim ama onun değil sevgilileri tarafından hüsrana uğrayan bir kızın hikayesiymiş.Bizimki de o sevgililerden biriymiş.Kızın durumuna başlarda pek anlam veremedim.Sadece sevilmediği için mi bu kadar kızgın acaba dedim ama sonra hepsi bir haltlar yemiş.Asıl hikaye tabii ki intikam almaya başladığı zaman başlıyor.Neler yaptı adamlara yaa.Favorim kesinlikle Rahibe yaptığıydı.Böyle bir ceza olamaz , adamın haline acıdım valla.Sen misin kızla birlikte olup, bırakıp giden ve rahip olan.Filmin sonunun böyle biteceğini beklemiyordum.Sevimli bir şekilde bitirdiler ve hayır tahmin ettiğiniz gibi yeni bir aşka yelken açmadı :-)..Bence izlenebilecek güzel bir film.
Konusu ;
Jini sevgilisi ile kavga eder ve sevgilisi ona bugüne kadar seni gerçekten kimse sevmemiştir kesin der.O da eski günlüğünü çıkarıp yaşadığı ilişkileri hatırlamaya çalışır.Neden hep başarısız olduğunu anlamaya çalışır.Sonra acaba beni gerçekten sevdiler mi diye düşünüp onlara ulaşmaya çalışır.Ama hepsi onu tersler ve sinirini bozar.O da uğradığı maddi ve manevi zararları onlara ödetmeye karar verir.Hiçbiri ödeme yapmaya yanaşmayınca Jini onlara zayıf noktalarından saldırır.Hepsini bir şekilde cezalandırmaya başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder