14 Nisan 2016 Perşembe

G.B.F.


Azıcık  kafa dağıtayım da basit bir film izleyeyim dedim ve bu filmin posterini gördüm.Filmin adı neyin kısaltması diye bakınca Gay Best Friend yazısını göründe dur bir bakayım komiktir bu dedim.Eğlenceli tipler malumunuz , yani sinema dünyası bize öyle diyor.Bende izleyeyim bari dedim ve eğlendim doğrusu.Popüler olmak için gay bir kankaya sahip olmak isteyen okulun kız liderlerinin kapışması komikti.Biri muhafazakarların , biri zenginlerin , diğeri ise farklıların lideri olan kızlar son senelerinde balo kraliçesi olmak isteyince yanlarına dışlanmış bir gay lazımdır.Ama okullarında gay yoktur yada varsa da gizlenmektedir ve onlar onu bulacaktır.Özellikle kostümlerini sevdim doğrusu filmin , hepsi farklı , şık ve bazen de abartılıydı.Hollywood gençlik filmlerinin olmazsa olması popüler olma ve farklı kişiliklerin ortaya çıkması gerektiğini dile getiren eğlenceli bir film bence izlenebilir.
Konusu ;
Brent okulun kız liderlerinin son zamanların modası olan gay kanka bulma olayını duyunca planını yapar.Baloya kısa bir süre kala kendini ifşa edecek ve popüler olacaktır.Arkadaşı Tanner yeni aldığı telefona Brent’in ısrarıyla yeni çıkan bir uygulamayı indirir.Yakın çevrede online olan gaylerin birbirini bulmasını sağlayan uygulama ne yazık ki Tanner’ın başını yakar.Herkes Tanner’ın gay olduğunu düşünür ve Brent yüzünden okulun çocukları tarafından tartaklanacagı için ona kızar.Ama okulun kız liderlerini onu kendi himayelerine alır ve kimseye ezdirmezler.Kızların amacı popüler olmaktır ve bir anda onlar sayesinde Tanner da ünlü olur.Kendini duruma kaptıran Tanner arkadaşlarından iyice kopar.Bu arada kabullenemediği cinsel durumu ve Brent ile olan arkadaşlığı da çıkmaz bir yola girer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder