14 Nisan 2016 Perşembe

MAN UP


Çok eğlenceli bir film acayip güldüm hallerine izlerken.İlginç bir şekilde başladı ve belki biraz tahmin edilebilir bir sonla bitti ama güzeldi.Filmi izledikten sonra ukala kızlar bazen işe yarayabilir dedirtiyor.Trende karşına çıkıp sana istemeden de olsa hayatının aşkını buldurması süper doğrusu.Bizim senaryomuz nasıl yazıldı acaba ( beklemekten bitap düşmüş kız tribi ).İzlerken ben çok güldüm , belki sebebi Nancy de kendimi bulmuş olmamdır bilemiyorum.Hoş kör buluşma adı altında buluşan iki kişinin isimlerini bilmelerine rağmen birbirlerini Facebook dan araştırmayacak olmaları pek inandırıcı gelmedi doğrusu.Ama yine de çok tatlı bir film olmuş ve bence izlemelisiniz bu iki şapşiğin hikayesini.
Konusu ;
Nancy negatif bir kişiliktir ve bu yüzden yalnızdır.Ona ayarlanan randevulara zorla katılır ve pek de mutlu ayrılmaz.Anne ve babasının evlilik yıl dönümü için eve gitmek üzere trene biner.Karşısında oturan kız ablası ile konuşmasını duyar ve elindeki kişisel gelişim kitabını tavsiye eder.Aslında elimdeki kitabı verirdim ama biriyle buluşucam ve beni elimdeki kitaptan tanıyacak der.Nancy artık nasihat duymak istemediğini ve susmasını ister kızdan.Uyuya kalan Nancy uyandığında kızın bir sayfayı işaretleyip kitabı ona bıraktığını görür.Sinirlenip kızın peşinden koşar.İstasyonda onu kitapla gören Jack buluşacağı kişi zannedip konuşmaya başlar.Nancy de risk almaya değer deyip kızın randevusunu çalar.Beraber vakit geçirirler ama gittikleri bowling salonunda Nancy’e ilk okuldan beri aşık olan bir adamla karşılaşırlar ve her şey bir anda bozulur.Jack gerçeği öğrenince çok kızar.Ama tesadüf eseri bütün geceyi yine beraber geçirirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder