14 Nisan 2016 Perşembe

New York


Bu filmi sadece Neil Nitin Mukesh’i merak ettiğim için izledim.Adama nereden bakarsan bak kesinlikle Hintliye benzemiyor.Acaba anne babasından birimi yabancı diye baktım ama oda değil.Bir kaç filmine denk geldim ama bir türlü içime sinip de başlayamadım.Baktım bunu Aditya Chopra yazmış , üstüne birde Kabir Khan yönetmiş bir ümit başladım.Konu bakımından aslında gideri var filmin ama sevemedim.Neil çok amatörce oynuyor , Katrina idare ederdi, John zaten mimik bakımından zayıf o sert suratıyla her zaman ki gibi.Usta oyuncular İrrfan Khan ve Nawazuddin Siddiqui ise ellerinden geleni yapmışlar.Film adı üstünde New York da geçiyor ve arada adı geçse de tak kare bile Hindistan yok.İlk yarısı kötü ama ikinci bölüm de Samir’in hikayesi başlayınca  gideri vardı az da olsa.Bollywood filmi gibi değil de ucuz bir Hollywood filmi gibiydi.Ben sevemedim açıkçası izlemenizi tavsiye etmem.

Konusu ;
Omar değişim öğrencisi olarak New York da bir Üniv.başlar.Okulun ilk günü onun danışmanlığını yapacak olan Maya ile tanışır.Maya onu kendi arkadaş grubu ile tanıştırır.Omar ilk gördüğü gün Maya’ya aşık olur ve sürekli onunla vakit geçirmeye çalışır.Arkadaş gruplarındaki Samir ile çok iyi anlaşırlar ve hep beraber takılırlar.Bir gece bar çıkışı kapkaca uğrarlar ve Samir yaralanır.Maya da Samir aşıktır ve yaralandığını görünce onu sevdiğini itiraf eder.Samir de onu sevdiğini söyleyince Omar bozulur ve onlarla görüşmez bir daha.Bir süre sonra tekrar okulda karşılaşırlar ama o gün 11 Eylül saldırısı gerçekleşir ve Omar şehri terk eder.Yıllar sonra taksicilik yapan Omar FBI tarafından aracında silahlar bulunduğu için tutuklanır.FBI başta onu suçlamaya çalışsa da amaçları sonradan anlaşılır.Omar’ın eski arkadaşı Samir bir Teröristtir ve FBI ondan yardım istemektedir.Omar onlara inanmaz ama başka çaresi kalmayınca teklifi kabul eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder