14 Nisan 2016 Perşembe

Phantom


Gerçek bir terör saldırısının intikamını Sinema da almak için yapılan bir film.26 Kasım 2008 de Hindistan da gerçekleşen , 4 gün boyunca süren ve yüzlerce yaralıya ve ölüme sebep olan bu saldırının Pakistan dan giriş yapan Taliban üyeleri tarafından gerçekleştirildiği anlaşılmış.Film de teröristleri eğitenleri ve liderlerini öldürmek üzere yapılan gizli bir operasyon var.Dünyanın farklı ülkelerin de çekim yapabilmek içinde her adam başka ülke de yaşıyor ( Malum başka ülkelerde çekim yapılmayanca Bollywood filmi olmuyor.) gibi göstermişler.Kimi sahte kimlikle Londra da , kimi Suriye de savaş da , kimi de hapishane de..Eski bir askeri bu görev için ikna ediyorlar ve yanına da yardım etmesi için Katrina’yı veriyorlar.
Filmi sırf Saif Ali Khan için izledim.Çünkü Kabir Khan terör saldırıları ile alakalı film yapmayı seviyor ama pek beceremiyor.Ek The Tiger filmini gelip ülkemizde çekmişti ama sadece bunun ve Salman’ın hatırına izlenilebilecek bir filmdi.Genel de Pakistan hakkında ılımlı yaklaşmaya çalışır ama bu kez pek yapamamış , net bir şekilde sinirini göstermiş.Katrina Kaif aksiyon filmlerinde yer alıyor ama şu kıza neden bu kadar az sahne yazarlar bu yönde anlamam.Kendisinin oyunculuğunu çok sevmem ama Bollywood da aksiyon denince Priyanka dan sonra o gelir.Dans etmeyi başardığı gibi kavga etmeyi de başarır bence.Bu filmin enteresan bir yanı da Katrina’nın dans etmiyor oluşu.Film için özel bir şarkı yapılmış,klip de görünüyor ama şöyle bir salınıp gidiyor.O şarkıyı da film de düğün şarkısı olarak kullanıyorlar ki çok güzel şarkı.Ben filmi pek sevemedim ama Saif hatırına izlenilir ki Katrina hayranları zaten çoktan izlemiştir.
 Konusu ;
2008 yılında gerçekleşen ve tarihe 26/11 Mumbai Saldıraları diye geçen terör eyleminin intikamını almak isteyen birkaç devlet görevlisi gizli bir operasyon düzenler.Kimseye fark ettirmeden bu saldırı düzenleyen kişileri öldürecek ve kaza süsü vericeklerdir.Bu görevi üstlenmesi için eski bir asker olan Daniyal ikna edilir.Londra da olan ilk hedefini en son mülteci kamplarında görmüş olan bir doktor olan Navaz ona yardım eder ve adamı bulup öldürürler.Navaz bilmeden bu cinayete karışınca itiraz eder ve ben böyle çalışmıyorum deyip bir daha yardım etmeyi kabul etmez.Daniyel bir şekilde her girdiği olay da Navaz’ın yardımına başvurur ve beraber bütün operasyonu bitirmeye çalışırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder