29 Mayıs 2016 Pazar

Flower Boy Next Door

Dizide ki kızın durumu dikkatimi o kadar çekti ki bir bakayım diyerek başladım.Evinden çıkmayı sevmeyen yada korkan diyelim bir kızın hayatını anlatıyor.Daha çok en yakınım dediği insandan yediği darbe onu o kadar yaralamış ki , bu yüzden insanlardan kaçmayı seçmiş.Evinde kendi dünyasını yaratmış ve yalnızlığını severek yaşıyor.Tv izleyerek dünyayı gezdiğini düşünüyor,insanlarla mümkün olduğu kadar az iletişim kuruyor ve evden çalışıp kimseye kendini göstermiyor.
Aslında o görünmez olduğunu sanıyor ; çünkü 3 yıl önce aynı anda taşındığı yan komşusu ona abayı yakmış durumda.Ama öyle bir adam ki onu rahatsız etmekten ve huzurunu bozmaktan korktuğu için ona hiç açılmamış.Sadece uzaktan onu izliyor ve hayatını çaktırmadan kolaylaştırıyor.Ama gel gör ki kızımız karşı apartmandaki komşusunu dürbünle gizliden izlemekte.Kimseye rahatsız etmeden gizlice yaptığı bu dikizleme olayı komşusunun kardeşi gelince ortaya çıkıyor.
Bu adamın gelmesi kendi sessiz dünyasında yaşayan kızın hayatını bir anda değiştiriyor.Onu saklandığı dünyasından inatla çıkarmaya çalışan bu adama bir türlü hayır diyemiyor.Ama onu rahatsız ettiğini düşünen yan komşuda bu adamı engellemek için elinden geleni yapıyor.Onu ilk ben gördüm ve en iyi ben tanıyorum kafasında ama işte sorgulama burada başlıyor.
Bu sessiz sakin hayatında saklanmasına izin verirsek mi kızımız mutlu olacak , yoksa onu evinden çıkarıp insanlarla barışmasını sağlarsak mı mutlu olacak.Her iki adam da birbirlerine karşı saygılı bir şekilde hareket ediyor.Kızın kararına karışmıyorlar ama birbirleri ile de kesinlikle kavga halinde değiller.Hak iddia etmiyorlar ve hatta arkadaş oluyorlar.Dizinin yan karakterlerinden de en çok sevdiğim editördü,tam bir deliydi ama sonunda onu da anlamamızı sağlıyorlar.Ben şımarık olandan değil , tamamen yan komşudan yanaydım bu arada.Sonlarda klasik Kore dizisi klişesi olan uzaktaki sevdiğini bekleme moduna girdiler ama gayet eğlenceli bir diziydi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder