12 Mayıs 2016 Perşembe

Kattı Battı

İmran Khan kızı doğunca onunla vakit geçirmeyi tercih ettiği için bir süre film çekmedi malum.Son zamanların yıldızı Kangana ile film çekeceğini duyunca ben bayağı ümitlenmiştim.Böyle klişe bir film ile karşılaşacağımı tahmin etmemiştim.Başında o sevimli karakteriyle Kangana’yı görünce eğlenceli olacak gibi dedim ama maalesef.Olabilecek her türlü klişeyi sürdüler önümüze ne yazık ki.Acaba çocuk hasta da o yüzden mi bir şeyleri gizleyip,engelliyorlar dedim ama keşke düşündüğüm gibi olaymış bu ne vahim bir şey.Düğünden kız kaçırma olayına bile girmeye çalıştılar ki berbat ötesiydi.İmran gibi tatlılık ötesi bir adam bile kurtaramamış filmi.Şarkıları da güzel değil yani bildiği saçma sapan klişe havuzunda yüzercesine bir film yapmışlar.Oyuncuları sevseniz bile izlemeye değmez ne yazık ki.
Konusu;
Maddy okuluna yeni gelen Payal ile tanışır ve ilk görüşte aşık olur.Sevgilisi olmak ister ama Payal okula yeni geldiğini ve kimseyi tanımadığını ve hemen onunla olmak istemediğini söyler.Maddy ısrar edince de günübirlik ilişkiler aradığını ve onun gibi ciddi bir ilişki istemediğini söyler.Maddy başta bozulsa da kabul eder durumu.Ama sonunda ikna eder ve beraber 5 sene birlikte yaşarlar.Sürekli kavga etmeye başladıklarında Payal ile ayrılırlar ama Maddy onu unutamaz.Üstelik evleneceğini öğrenir ve buna engel olmak içi düğün yerini bulmalıdır.Arkadaşları hiç bir şekilde yardım etmek istemeyince tek başına düşer yola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder