12 Mayıs 2016 Perşembe

Learning to Drive

Hintli bir adam görünce afişte izleyesim geldi filmi.Yani aslında usta oyuncu Ben Kingsley’i kafasındaki Punjab eşarbı ile görünce merak ettim.Pek Hintli bir adam gibi olamasa da ilginç bir karakter çıkarttığı aşikar.Siyasi nedenlerle irtica ettiği Amerika da sürekli ırkçılığa maruz kalan ama sürekli sakin bir hal takılan bir adam.Resmen insandır yapar havasında , yani pek öyle alıştım artık gibi değil durum.Film ilerledikçe ve geçmişi hakkında bilgiler edindikçe daha bir sevdim karakteri.Patricia Clarkson’un karakteri bana fazla pasif geldi ama birlikteyken güzel bir ikili olmuşlar.Birbirlerinin hayatını istemeden de olsa etkiliyor olmaları ve sonunda verdikleri sağlam kararlarla sevilesi bir çiftin hikayesi , izlenilebilir hoş bir bence şans verilebilir.
 Konusu ;
Wendy kitap eleştirmenliği yapan ve bu yüzden bütün gününü bilgisayar başında geçiren bir kadındır.Kocası boşanmak istediğini söyleyince durumu kabullenemez ve bindikleri takside kavga ederler.Kadın tek başına eve döndüğünde takside bir zarf unutur.Ertesi gün taksici Darwan onu bıraktığı yere zarfı getirir.Wendy bahşiş vermek ister ama Darwan iyilik yaptığını ve gerek olmadığını söyler.Duruma şaşıran Wendy taksinin üzerindeki sürücü dersi ilanını görüp kartını ister.Hayatı boyunca hiç araba kullanma gereği duymayan ve hep kocasına muhtaç olan Wendy ehliyet almaya karar verir.Darwan ona sakin ve düzgün bir şekilde araba kullanmayı öğretirken aralarında ki sohbetler hayatlarına etki etmeye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder