12 Mayıs 2016 Perşembe

Kısaaa…Kısaa..Kısa.

Fitoor









Katrina ve Aditya ilk kez bir araya gelince hayranları tarafından merakla ve sevinçle beklendi bu film.Şahsen Katrina’yı pek sevmesem de Aditya’nın her filmini çok sevmiştim ve şimdiye kadar rahatsız olduğum bir filmi olmamıştı.Katrina yüzünden ön yargılı mı yaklaşıyorum acaba filme dedim ama senaryo iyi değildi ne yazık ki.Filmin diğer bir ağır bombası Tabu bile kurtaramamış maalesef.Kızıl saçlı Katrina farklı saç rengiyle bile konuşulmuş bol bol reklamı dönmüştü.Maalesef ben sevemedim ama ; haa Katrina’nın kostümleri harikaydı , filmin müziklerinden de bir iki tanesini beğendim.Ama bunlar filmi kurtarmaya yetmez ne yazık ki…

Ali Baba ve Yedi Cüceler











Cem Yılmaz çıtayı düşürdükçe düşürüyor.Ben böyle saçma sapan bir film görmedim.Karakterler,hikaye,senaryo nereden bakarsan bak boş bir film.Arada kendince göndermeler falan da yapmış ama onlar bile o kadar sırıtıyor ki pes dedim izlerken.Gora dan sonra ne yazık ki bir türlü toparlayamadı.Sırf o filminin hürmetine yeni işlerini takip ediyor millet ama saçmaladıkça saçmalıyor.Şu filmde sırf film yapmak için yapmış sanki.Espriler, bile güldürmüyor artık , halbuki standup gösterisini sinemada yayınladığında ne çok sevmiştik.Bu adam beyaz perdenin değil , sahnelerin insanı demek ki..

Nina Forever









Bu filmden ne anlamam gerekiyor , ne anlatmak istemiş anlamadım vallahi.Ölen sevgilisini unutamayan bir adam , bir kızla birlikte olduğu an eski sevgilisi öldüğü haliyle yatakta beliriyor.Her yer kan içinde kalıyor ve onları rahatsız ediyor sürekli.Böyle bir şey görse bir insan kafayı yer.Bunlar başta şaşırıyor ama sonra alışıp onu göndermenin yolunu arıyor.Öyle saçma sapan bir hal alıyor ki durum ne şimdi bu derken buldum kendimi.Hele sonunda ölü Nina ve adamın yeni sevgilisi arasında duruma akıl erdiremedim.Kız zaten sorunlu tiplerden hoşlanıyor belli ama bu durum biraz acayip.Saçma sapan bir şey çıkmış ortaya ve sırf içine sex katarak kurtarmaya çalışmışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder