12 Mayıs 2016 Perşembe

Prem Ratan Dhan Payo

Salman Khan’ın Prem karakteri Hintliler tarafından çok seviliyormuş ve bir Bollywood klasiği çekme kararı alınınca adı da Prem olmuş tabii ki.Bu filmde de tekrar anladığımız Salman Khan tatlılığı,sevimliliği,karizması diye bir şey var yaaaa.O şımardıkça ben daha bir seviyorum nedense.Adam gülüyor bende kopuyorum izlerken,adam bir bakış atıyor sevdiğine ben eriyorum ekran başında.Bollywood a başlarken neden bu kadar sevildiğini  anlamamıştım ama adam bildiğin bağımlılık yapıyor.Sonam Kapoor’u genelde içine içine konuştuğu için pek sevmem ama Salman’ın yanına yakışıyor maşallah.Şunları tanımasak kim der babasının arkadaşı diye.
Filmi de pek bir sevdim , her ne kadar konusu bilindik olsa da.Zaten onlarda eski klasikler tadında bir film yapmak için yola çıkmışlar ve hakkını da vermişler.Aile değerleri,aşk,saygı,sevgi,sadelik ne ararsanız bu filmde.Salman Khan da çocuksu halleri ile dahil olunca eğlenceli bir film çıkmış ortaya.Neil Nitin Mukesh’i pek sevemedim bu filmde sadece.Oyunculuğunu pek sevemedim açıkçası ve kardeşlerini oynayan hiç bir oyuncuya da benzemiyordu.Keşke başka bir oyuncu olsaydı onun yerinde.Onun haricinde filmde rahatsız edici hiç bir şey bulamadım.Filmin şarkıları da ayrıca harika tabii söylemeden geçmeyelim,genelinde Hint tanrılarına övgüler içeriyor olsa da.
Konusu ;
Prem 1 yıl önce yardım kampanyası için şehrine gelen Prensesi çok beğenir.Onun vakfı için sürekli bağışlar toplar.Vakfın görevlisi Prensesin nişanlısı Prens Vijay’ı görmek için Pritampur’a geleceğini söyler.Prem arkadaşını da alıp hemen yola koyulur.Mola yerinde Prensin koruması olduğunu öğrendiği adama onu prensesle görüştürmesi için rica eder.Koruma onu görünce çok şaşırır ; çünkü Prens Vijay’a çok benzemektedir.Prens Vijay kardeşinin ayarladığı suikastta yaralanmıştır ve onu gizlemektedirler.Prem’i onun yerine getirmeye karar verirler Prens iyileşene kadar.Prem kabul etmek istemez ama Prenses için razı olur.Prenses geldiğinde çok soğuk davranmaktadır ve yalnız kaldıklarında ayrılmak istediğini söyler.Prens Vijay hep prensesin kalbini kırmıştır ve Prem onun üzülmesine dayanamaz.Prenses ne derse onu yapmaya başlar ve onu mutlu etmek için elinden geleni yapar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder