12 Mayıs 2016 Perşembe

Tamasha

Imtiaz Ali yine yapmış yapacağını ve bomba gibi bir film olmuş.Ranbir zaten favori oyuncusu biliyoruz ama yanına Deepika’yı koymakla harika bir iş çıkarmış.Ahh nasıl da yakışıyorlar birbirlerine bee.Salak Ranbir şu kızı aldatıp nasıl başkasına gidersin.Hoş Deepika Ranveer ile de çok tatlı bir çift oluyor ama bunların arasındaki kimya bambaşka arkadaş.Film tanıtımlarında bile basına yansıyan halleri o kadar sevimliydi ki Katrina sırf bu yüzden terk etti diyorlar Ranbir’i ve hadi inşallah diyelim.Neyse bu kadar magazin yeter deyip filmden bahsedelim artık.
Film başladığında öyle karışık ilerledi ki ilk 15 dakika sıkıcı gibi geldi.Sonra devreye bizimkiler girince harika bir şekilde ilerledi.Tanışma ve beraber geçen bir hafta o kadar tatlıydılar ki imrenerek izledim.Ranbir sokakta çocuklarla top oynarken Deepika’nın elinde kahve ile gelip yere oturup onları izlemesi çok sevimliydi.Hele o Deepika’nın Ranbir den özür dileyip geri dönmek istediği sahne oyyy.Ben böyle güzel bir sahne görmedim.Filmdeki isimleri ile değil kendi isimleriyle anlatıyorum hala düşünün ne sevdim ben bu ikiliyi.Özellikle Ranbir’i uzun bir aradan sonra güzel bir filmde görmek çok iyi geldi.Filmin hikayesi de , müzikleri de , oyuncuları da harika.Bollywood hayranı olmasanız bile kaçırmamanız gereken bir film aman haaa diyim.
Not : DVD si çıkar çıkmaz filmi çeviren DeepikaRanbir fanı olan çevirmen as-as da çok teşekkürler.
Konusu ;
Tara tatil için gittiği Korsika da çantasını çaldırır ve içinde telefonu,pasaportu ve parası da gider.Bir restoran sahibinden telefon etmek için yardım ister ama adam kabul etmez.Sonra da sinirlenip Hintçe küfreder adama.Onu duyan Ved gidip ona yardım eder ve telefonunu verir.Tara tanışmak isteyince Ved kabul etmez.Kendi hayatımdan uzaktayım ve böyle bir tesadüf istemiyorum hayatımda der.Kendisini Don diye tanıtır ve Tara dan da kendisine başka bir ad seçmesini ister.Tara pasaportunun bir hafta sonra geleceğini  söyler ve onunla bu oyunu oynamayı kabul eder.Bir hafta boyunca sadece gezip ,eğlenirler.Pasaportu gelince de Tara ülkesine geri döner.Ama bir türlü Ved’i unutamaz.Ved’in okuduğu bir kitapta bir cafenin damgasını hatırlar ve iş sebebiyle onun olduğu şehre taşınır.Her gün onu görme umuduyla o cafeye gider.Bir gün karşılaşırlar ve Ved de durumdan memnun olur.Hemen sevgili olurlar ama Tara Korsika da tanıştığı Ved yerine gayet düzenli,saygılı ve sakin bir adam bulur karşısında.İstediği gibi biri olmaması onu hayal kırıklığına uğratır ve gerçek Ved’i yeniden görmek istemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder