12 Mayıs 2016 Perşembe

Toz Ruhu

Bir hareket , bir olay , bir şeyler versin izlerken dedim film boyunca ama tatmin edecek şey çıkmadı karşımda.Ama film bittikten sonra Metin’i şöyle bir düşündüm de ne garip adamdı öyle.Sadece gündelikçi olarak çalışması değil,hayata bakışı bile farklıydı.Normalde böyle bir adamla yeni tanışsan aman işte fantezi müzik dinleyip,renkli gömlekler giyen sıradan bir adam dersin.Ama o ben daha modernim bakışı atan kıza bile gayet sakin ağzının payını veren bir adam.Üstelik bunu fark etmeden yapıyor,gayet doğal bir şekilde bir kadını savunuyor,hem de onu anlaması gereken başka bir kadına karşı.Bu yüzden sevmemek elde değil Metin karakterini.


Tansu Biçer’i severdim zaten bu filmde de sevdim.Aytaç Arman ve Settar Tanrıöğen’i de görmek güzeldi film de ama insan daha da fazla sahnesi olsun istiyor tabii.İzledikten sonra da filmin adını sevdim,güzel bir seçim.Gündelikçi bir adamın sıradan hayatına giren asker yeğeni ve evine bir süre misafir olarak gelip kalan bir kadının onun düzenini bozmasıyla ilgili bir yapım.Ben filmi sevdim açıkçası izlemenizi ve Metin karakteri ile tanışmanızı tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder