12 Mayıs 2016 Perşembe

Infinitely Polar Bear

Bu filmi pek bir sevdim nedense , Manik Depresif karakterleri sevdiğimden olabilir tabii.Ama daha çok filmdeki babayı sevdim.Nasıl da seviyor çocuklarını,nasıl da sahip çıkıyor öyle.Hastalığın bazen nasıl da işe yarabileceğini çok güzel anlatmışlar.En önemlisi de yapılan her şeyin çocukların eğitimi ve hayatı için yapıldığını bilmek o kadar güzel bir his ki anlatamam.Bir yanda çocuklarından ayrı kalmak zorunda olan bir anne , değer tarafta hastalığına rağmen çocuklarına bakmak zorunda olan bir baba.Mark Ruffalo her haliyle çok tatlı bir karakter çıkarmış ortaya.Sinir krizlerinde de , sevecen baba hallerinde de bayıldım adama.Bu baba ve kızları arasında ki dostluğa bayılacaksınız.Bence izleyin çok sevimli bir hikaye..
Konusu ;
Cam manik depresif hastalığı yüzünden ailesine zor zamanlar yaşatmaktadır.Karısı daha fazla dayanamayıp onu bir kliniğe kapattırır.Sonunda iyileştiğinde de çocuklarıyla arasındaki bağı sebebiyle bir türlü ayrı kalamazlar.Tek çalışan eşi Maggie olduğu için çocukları için iyi bir eğitim sağlayamazlar.İyi bir iş de bulamayan Maggie sonunda eğitim sertifikası almaya karar verir.Ama okul 18 ay sürecektir ve başka bir şehirdedir.Bunun için Cam dan çocuklara bu süre içinde yalnız bakmasını ister.Cam başta kabul etmek istemese de durumu kabullenmek zorunda kalır.Kızlar babalarının sürekli absürt davranışlarından rahatsız olurlar.Komşulara ve arkadaşlarına karşı sürekli bir utanç içindedirler ama babalarını bunu hiç umursamamaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder