11 Ağustos 2016 Perşembe

Hello, My Name Is Doris


Max Greenfield’i görünce izledim filmi açıkçası.Bir de baktım kendin yaşça küçük bir erkeğe kendini beğendirmeye çalışan bir kadın diyor konusunda , nasıl bir şey acaba dedim.Ama afişinde kadın kesinlikle daha küçük görünüyordu.Filmi açınca çok matah bir şey çıkmayacağını anladım.Sally Field çok komik bir karakter çıkarmış ortaya ona diyecek yok ama senaryonun elle tutulur yanı yok pek.Sevilen genç dizi yıldızlarını koyunca izlenir nasılsa deyip çekmişler belli ki.Tek güldüğüm yer Doris karakterinin ayakta ağzı açık hayal kurma sahnesiydi.Ne yazık ki pek sevemedim filmi,ancak vakit geçirmelik izlenileceklerden.
Konusu ;
Doris annesi ölünce yalnız kalır ve ne yapacağını bilemez.Hayatı boyunca ona bakmış ve onsuz bir hayat garip gelmektedir.Annesi ile birlikte toplayıcılık hastalıkları vardır ve işe yarayacağını düşündükleri her şeyi toplamışlardır.Kardeşi annesi ölünce bu hastalığından vazgeçmesi için psikologa gitmesi için zorlar.Bu arada iş yerine yeni gelen John da hiç kimsenin fark etmediği Doris ile arkadaş olur.Doris bu yakınlaşmayı farklı yorumlar ve kendini ona beğendirmek için türlü yollara başvurur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder