11 Ağustos 2016 Perşembe

Raman Raghav 2.0


Nawazuddin Siddiqui’nin oyunculuğuna bayılırım daha önce oynadığı filmlerde belirtmiştim.Bu filmde de iyi iş çıkarmış.Oynadığı karakterin 60 lı yıllarda yaşamış gerçek bir seri katili örnek alarak cinayetler işlemesi ilginçti.Şöyle bir baktım kimdir nedir diye , yakalandıktan sonra akıl hastası olduğuna karar verilmiş.Kendi kız kardeşine tecavüz edip öldürmüş,yakalanana kadar da 41 kişiyi katletmiş pislik.Yakalandığında 1 hafta boyunca konuşmayıp ifade vermemiş ama sonra bir tabak tavuğa tav olup anlatmış her şeyi.Filmdeki karakter de ölmesi gerekiyordu deyip ona yanlışı olanları öldürüyor
Filmde polis ile katil arasında nasıl bir bağ kurulacak diye bekleyip durdum.Üniforma altına saklanıp yada dine sığınıp öldürmüyorum ben diyerek savunmasını yapıyor.İnsanlar hayvanlığını dışa vurabilmek için sınırı geçip Suriye’ye gidiyorlar.Ben saklamıyorum öldürmek istiyorum ve öldürüyorum diyor.Hem göndermesini yapıyor hem de rahatsızlığının farkında olduğunu alenen dile getiriyor.İlginç ve güzel bir filmdi bence izlemelisiniz.Bu arada ilk kez izlediğim Vicky Kaushal’ı da pek bir beğendim.oynadığı filmlerde IMDB ye göre iyi puanlar almış.İzleme listeme alacağım kendisini.Sobhita Dhulipala’nın da ilk filmi anladığım , kendisi güzellik yarışması çıkışlı..Bence gayet güzel bir kadın ve oyunculuğu da gayet iyiydi,yolu açık kesinlikle.
Konusu ;
Raman işlediği cinayetleri itiraf etmek ister polislere.Polisler ise onu dinler ama gazetelerden öğrendiği cinayetleri sırf sokaklarda yaşamayıp hapishane de kalabilmek için üstlendiğini düşünür.Raman’ı dövüp terk edilmiş konutlarda kitleyip bırakırlar.Raman oradan kaçar ve kız kardeşinin evine gider.Kardeşi evlenmiş ve bir çocuğu vardır.Kocası ve kardeşi ile tartışır ve tüm aileyi öldürür.Polis gerçek katilin o olduğunu anlar ve peşine düşer.Polis memuru Raghav kokain bağımlısıdr.Kız arkadaşı Simmy’nin baskıları ve babasının diretmelerinden bunalmıştır.Raman’ı arar ama bir yandan da kendi hayatında ki olaylarla uğraşır. Raman ise sürekli onu izlemektedir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder