23 Ağustos 2016 Salı

Lootera


Ranveer bollywoodun hiperaktif veletidir bilenler bilir.Onun farklı ve sürekli mutluluk saçan eğlenceli hallerine bayılıyorum son zamanlarda.Bu filmini de Sonahshi var diye izlememiştim bir türlü.Bu kıza da alışacağım zamanla eminim ama hala pek sevdiğim söylenemez.Haa bu filminde duru bir hali vardı ve şımarık bir karakteri olmadığı için sevdim.Neyse dediğim gibi Ranveer hareketli bir tiptir genel de ve bu filmdeki sakin haline çok şaşırdım.Olabildiğince sakin ve sevimli bir karakterdi.Bazı filmlerde vardır ya oyuncular böyle içine içine konuşur ve izlerken sıkılırsın.Bu filminde öyle bir hali vardı ama nedense sıkmadı hiç.Ranveer’i ne kadar sakin oynatmışlarsa da , çok şükür Sonakshi fazla pasif olamamışta kurtulmuş film.Hikaye de çok güzel üstelik.Sevdiği adam tarafından dolandırılıp hayatı mahvolan kızdan polis yardım istiyor ama kız ikilim de bile kalmıyor ‘sadece bırakın unutayım,beni bulaştırmayın’ diyor.Güzel bir film anlayacağınız , bence kesinlikle izlemelisiniz.

Ranveer bollywoodun hiperaktif veletidir bilenler bilir.Onun farklı ve sürekli mutluluk saçan eğlenceli hallerine bayılıyorum son zamanlarda.Bu filmini de Sonahshi var diye izlememiştim bir türlü.Bu kıza da alışacağım zamanla eminim ama hala pek sevdiğim söylenemez.Haa bu filminde duru bir hali vardı ve şımarık bir karakteri olmadığı için sevdim.Neyse dediğim gibi Ranveer hareketli bir tiptir genel de ve bu filmdeki sakin haline çok şaşırdım.Olabildiğince sakin ve sevimli bir karakterdi.Bazı filmlerde vardır ya oyuncular böyle içine içine konuşur ve izlerken sıkılırsın.Bu filminde öyle bir hali vardı ama nedense sıkmadı hiç.Ranveer’i ne kadar sakin oynatmışlarsa da , çok şükür Sonakshi fazla pasif olamamışta kurtulmuş film.Hikaye de çok güzel üstelik.Sevdiği adam tarafından dolandırılıp hayatı mahvolan kızdan polis yardım istiyor ama kız ikilim de bile kalmıyor ‘sadece bırakın unutayım,beni bulaştırmayın’ diyor.Güzel bir film anlayacağınız , bence kesinlikle izlemelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder