3 Eylül 2016 Cumartesi

Eperdument

Bir mahkum ve Cezaevi müdürünün aşkını anlatıyor film. Klasik bir öykü anlayacağınız. İçine biraz da erotizm koyulmuş ki izleyici çeksin. Ne etkili bir diyalog nede sahne vardı. Hatta abartılı bir şekilde rahatlık vardı. O kadar rahattı ki mahkum ve müdür şaşırmamak elde değil. Çalışma odasında birbirlerinin saçını kesecek kadar rahat davranıyorlar. Koğuşta bile sevişiyorlar düşünün nasıl bir rahatlık. Bir de adamın karısı da aynı cezaevinde çalışıyor. Bu yüzden inandırıcılık sıfır resmen. Sadece son sahnede bir vay be dedirtti o kadar. Aşkları gerçek mi değil mi anlayamadık bir türlü çünkü.  Olaylar o kadar hızlı ilerliyor ki adam bir anda eşinden , çocuğundan, işinden falan oluyor ama dolu dizgin giden bir aşkları var ikilinin. Bir de kesinlikle kadının suçu konusunda bir şey yok filmde. Aralarında ki aşk da kesinlikle bahsini bile geçirmiyorlar. Bu arada kadın oyuncu Mavi en sıcak renktir deki kızmış, izlerken sürekli ben bu kızı nerede gördüm deyip durdum.Pek sevemedim ben filmi ama merak eden olursa bir baksın.
Konusu ;

Anna cezaevine girer ve buranın müdürü Jean ile kurduğu iletişim hoşuna gider.Davası görüldükten sonra başka bir cezaevine nakledilme olasılığı vardır.Müdürden geri dönebilmek için yardım ister.Geri döndüğünde müdür bilgisayar kullanabilen bir mahkuma ihtiyaç duyduklarını ve ona uygun bir iş olduğunu söyler.Anna burada çalıştığı saatlerde yanına uğrayan Jean’a karşı kayıtsız kalamaz.Ona bir mektup yazar ve  başka cezaevine gitmek istediğini zira ona aşık olduğunu söyler.Jean başta tereddüt etse de Anna’nın aşkına karşılık verir. Yaşadıkları aşk zamanla dedikoduları da beraberinde getirir ve başlarına bela olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder