3 Eylül 2016 Cumartesi

Doctors


Bu diziyi çok sevdim hem de çok..Öncelikle ilk kez başından beri tuttuğum karakter kaptı kızı o yüzden bir alkışı benden o kısımda aldı.İlk kez bir dizi de hem erkeği hem kızı beğendim bir alkış da oradan.Kızı seven diğer adam da bir o kadar zeki,sevimli ve anlayışlı bir tipti o bile kazansa üzülmezdim vallahi.Sevdiğim kadını nasıl seversin , nasıl ona yanaşırsın maçolukları yoktu.Adam kendine ve aşık olduğu kadına,sevgisine o kadar güveniyor ki karşı tarafla dalga bile geçiyor.Tabii sadece bunlar yok , ben en çok ilişki denen şeyi sürekli sorgulamalarına bayıldım dizide.Birbirlerini korumak adına bir şeyler yapsa bile sonunda sürekli birbirlerine karşı hep bir açıklama vaziyetine geliyorlar.Aile ve sevgi olayları zaten hayatları boyunca sorun olmuş bu çift birliktelik denen şeyi bir türlü beceremiyorlar.Ama kendilerine bıraktıklarında,özellikle kız ; nasıl tatlı sahneler çıkıyor ortaya anlatamam.

Bu arada adam kızın kısa bir süre lisede öğretmenliğini yapıyor.Bir öğretmen-öğrenci aşkı gibi değil ama onların ki, o kısımlar çabuk geçiyor.Yıllar sonra aynı hastanede karşılaştıkları an başlıyor asıl hikayeleri ki o karşılaşma anı çok tatlıydılar.Dizi üstelik daha yeni bitti,yani yıllar öncesine ait bir yapım değil.Yeni olmasının tek bir kötü yanı var o da erkeklerin yeni moda olan kısa paça pantolonlar gezmesiydi.Vallahi ben hiç benimseyemedim bu yeni stili ve gözüm sürekli kayıp,bu ne yaa deyip durdum izlerken.Kızlar da bir o kadar şık ve güzeldi aksine dizide.

Dramatik sahneler de yok değildi hani.Özellikle iki oğlu da aynı anda ameliyat olması gereken adamın para bulmaya çalıştığı o çaresiz zamanları çok dokundu bana.Hem romantizm,hem dram,hem komedi bol bol vardı dizide.Bir çok hastane dizisindeki klişeler de yoktu.Üstelik bu kez gözüme batan ve uff bu karakteri ne diye diziye koymuşlar dediğim de olmadı.Vallahi ben çok eğlenerek ve severek izledim.Üstelik her hafta yeni bölüm izleyerek,siz izlerseniz böyle bir durumda olmayacak çünkü dizi bitti ve bir seferde izleyebileceksiniz.Şiddetle tavsiye ederim anlayacağınız.


Konusu ;

Hye Jung annesinin ölümünden beri babasını affetmemiş ve onu sorumlu tutmuştur.Bu yüzden hep sorunlu bir çocukluk yaşamıştır.Liseye geldiğinde yine sorun çıkartınca babası artık ona dayanamaz ve babaannesine yollar.Hye Jung yine sorun çıkarmaya devam eder ve okula gitmemek için direnir.Babaannesi ya benimle çalışırsın yada okula gidersin deyince okulu seçer.Okulda hocası olan aynı zamanda da babaannesinin kiracısı olan Hong Ji Hong ona yardımcı olmaya çalışır.Kendine arkadaşlar da bulan Hye Jung gittikçe okulu sevmeye başlar.Okulun birincisi olan Jin Seo Woo ona ders çalışmasında da yardım eder.Ama Hye Jung’un ondan daha başarılı olması ve sevdiği hocası Hong Ji Hong dan kıskanması kötü sonuçlar doğurur.Haklarında dedikodu çıkar ve hocaları okuldan ayrılmak zorunda kalır.Hye Jung da üstüne bir de babaannesinin hastalığı sonucu ameliyat olması gerektiğini öğrenir.Doktorun basit bir ameliyat olduğunu söylemesi onları rahatlatır.Ama babaannesi ameliyat sırasında ölür ve doktoru rahat bir şekilde böyle şeyler olabileceğini söyleyip geçiştirir.Hye Jung durumu kabullenemez ve babaannesinin ona bıraktığı para ile okuyup doktor olur.Yıllar sonra çalışmak için geldiği hastane de Jin See Woo ve onun babası aynı zamanda babaannesinin doktoru olan adam ile birlikte çalışmaya başlar.Tek amacı bir şekilde intikam almaktır ama sonrasında aralarına katılan eski hocası Hong Jin Hong ile de bir ilişkiye başlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder