17 Eylül 2016 Cumartesi

Rock On

Farhan Akhtar olunca tabii ki izleme listemde vardı bu film ama bir türlü sıra gelmiyordu.Baktım yıllar sonra filmin devamını çekmişler bende nesi bu kadar güzel deyip hemen izledim.Açık söyleyeyim neden bu kadar sevildiğini anlamadım.Klasik bir kıskançlık üzerine dağılan Rock grubunu anlatıyor film.Şarkılar da pek güzel değildi ne yazık ki.En azından oradan yakalasalar izleyiciyi , müziği anlatan bir film olarak kurtalabilirlerdi belki.Bayağı da ödül almış ama vallahi ben ısınamadım filmi.Zaten filmi eleştirmenler beğenmiş daha çok,izleyici pek ilgi göstermemiş vizyondayken.Arjun Rampal ve Farhan Akhtar haricinde dikkat çekici oyuncusu da yok filmin.Merak eden Bollywood izleyicisi baksın ama bir şey katacağını sanmam.

Konusu ;

Aditya bir bankada yatırım danışmanı olarak çalışmakta , işinde gittikçe yükselmektedir.Ama karısı onun bu işine olan fazla düşkünlüğünden rahatsızdır.Ona hiç vakit ayıramamasından yakınıp durur.Aditya’nın doğum gününde ona bir saat almak için kuyumcuya gider ve saatin arkasına kocasının adını ve doğum tarihini yazdırmak ister.Yazdıracağı şeyi duyan kuyumcunun sahibinin oğlu Kedar ona kocasını sorar.Eski bir arkadaşınında adı ve doğum tarihinin aynı olduğundan bahseder.Ama tarif ettiği rock müzik ile uğraşan,şiir yazan ve saçı uzun bir adamdır.İsim benzerliği deyip geçer ama bir gün evde bulduğu kutudan kocasının eski fotoğraflarını bulunca gerçeği anlar.Kocasının eski fotoğraflarda çok mutlu olduğunu gören kadın , kocasını eski arkadaşlarıyla bir araya getirip eskisi gibi eğlenmesini bilen biri haline döndürmek için uğraşır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder