31 Ağustos 2018 Cuma

Aile Arasında


Net söylemem gerekirse bayıldım. Çok da güldüm izlerken. Engin Günaydın ayrı, Demet Evgar ayrı eğlenceliydi. Senaryoda iyi olunca tadından yenmez bir film olmuş. Hatta bir arkadaş yalnız gitmek istemeyince onunla tekrar gittim. Hikayeyi bilince ilki kadar gülemedim ama pişman da olmadım zamanımı harcadığıma. Gülse Birsel kendi tarzında bir film çıkarmış ortaya ve başarıyı da sonuna kadar hak etmiş. Ayrıca bir kadının gişede bu kadar başarılı olabilmesi de ayrıca takdir edilmesi gereken bir detay.


Engin Günaydın ve Demet Evgar karşılıklı döktürüyorlar vallahi filmde. Şevket Çoruh’un filmde yer alıp, yıllardır oynadığı Arka Sokaklar ile dalga geçilmesi eğlenceliydi. Fatih Artman’ın sürekli farklı bir karakterle seyirci karşısına çıkmasını seviyorum. Devin Özgün Çınar’ın hallerine bayıldım, ilaçlı kafa ile ortalıkta gezinmesine çok güldüm. Devrim Yakut’un karakterleri sanki hep aynı ve abartarak oynuyor oluşu pek sevimli gelmiyor artık. Erdal Özyağcılar’ı izlerken sanki Yabancı Damat dizisindeki halini izliyor gibiydim. Ama en çok Ayta Sözeri’nin sesine hasta kaldım filmde. Daha doğrusu o pavyon sahnelerine. Resmen gidip dinleyesim geldi, nasıl güçlü bir sesi var kadının. Oyunculuğu da ayrı güzel tabii bayıldım kendisine. Bence hala vizyondayken gidin izleyin derim, pişman olmazsınız.


Konusu;
Fikret işlerinin iyi gitmemesi sonucu evine gelen haciz yüzünden zor durumdadır. Karısı da bu yüzden onu terk edince ne yapacağını bilemez. Boşanmak bir avukat bulması gerekir ama tesadüf eseri aynı kafeye gelen Solmaz ile tanışır. Solmaz yıllarca beraber yaşadığı adam tarafından terk edilince nispet olsun diye başkasıyla görüşmeye kara verir. Birbirlerini buluşacakları kişilerle karıştırınca pek de hoş olmayan bir şekilde tanışırlar. Fikret’in kalacak yer aradığını öğrenen Solmaz yaşadığı binada ona bir yer bulur. Yeni tanıştığı insanlara hemen uyum sağlayan Fikret halinden memnundur. Solmaz kızını istemeye zengin bir ailenin geleceğini öğrenince işler değişir. Babası onu terk ettiği için kızının mahcup olmasını istemeyen Solmaz, Fikret’ten kızının babasıymış gibi davranmasını ister. Fikret durumu kıvıramayacağını düşündüğü için telaşlıdır ama kimseyi de kıramaz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder