31 Ağustos 2018 Cuma

Loft


Filmin senaryosu o kadar beğenilmiş ki her ülke tarafından uyarlanmış maşallah ben de birini izleyeyim bari dedim ve orijinali budur herhalde deyip bunu izledim. İzleyince de hak verdim açıkçası başarılı bir senaryosu var. Seçilen karakterler öyle yerindeki sadece tiplerine bakıp filmdeki yerini çözersin. Farklı bir şey vaat etmiyor yani o konuda. Sonunu izleyince çok da şaşırdım denemez açıkçası ama birçok yapıma nazaran etkili bir finali var. Arkadaş bildiklerinize dikkat edeceksiniz onu iyi vurguluyor yalnız söyleyeyim. Güzel bir film izlenilesi hatta bakın hangi oyuncu kadrosunu sevdiniz ona göre izleyin çünkü senarist üşenmemiş herkese satmış filmi :-)


Konusu;
Vincent bir çatı katı dairesi alır ve onu arkadaşlarıyla paylaşmak ister. İsteyen eve sevgilisiyle gelir, isteyen kafasını dinlemeye, isteyen içmeye. Herkese bir anahtar verir ve sadece giden diğerlerine haber vermelidir ki diğeri onu rahatsız etmesin. Bazıları duruma sevinirken, bazıları kullanmak istemez. Ama Vincent herkese zorla bir anahtar verir. Herkes bir şekilde daireyi kullanmak zorunda kalır. Bir gün içlerinden birisi gelir ve içeride bir ceset bulur. Sırayla birbirlerine haber verirler ve olay yerinde dehşetle herkes birbirini gözlemler. Kimse cinayeti üstlenmez ve ne yapacaklarını bilemezler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder