31 Ağustos 2018 Cuma

4N1K


Şimdi bunun çocuk filmi olduğunun farkındayım ama böylesine etkili bir kitlesinin olmasının sebebini merak ettim. Ortaokul çağındaki ve aşağısındaki yaş grubunun hatta bazı liselilerin de dahil olduğu ilginç bir hayran kitlesi var. Kitaptan uyarlama malum ve yok sattırdı hayranları seriyi. Böyle olunca merakıma yenik düşüp izledim vallahi. Türkiye de gençlik filmi adı yapılan yapımlara beş basar bir film buldum karşımda. Gayet yaşlarına uygun eğlenen, fazla kasmayan ve olmayacak boş işlere insanları özendirmeyen bir film olmuş. Birkaç detay var tabii sırıtan ama o da böylesine bir yapım için nazarlık olsun. Ben bile yaşıma rağmen izlerken eğlendim. Oyuncu seçimleri de çok yerinde olmuş yapımın, ikinci filmde biri değişmiş galiba ama hayırlısı deyip geçelim. Bence ergen filmi falan demeden izlenebilecek bir yapım.

Konusu;
Çocukluklarından beri sıkı arkadaş olan 5 kişilik arkadaş grubunun tek kızı üyesi Yaprak, o kadar erkeğin arasında kala kala onlara benzemiştir. Annesinin elbise giydirme çabalarından sürekli kaçan ve halinden memnun olan Yaprak, sonunda grup dışından bir erkek tarafından fark edilir. Yaprak direkt gardını alsa da çocuk onun için savaşmak ister. Yaprak ve arkadaşları durumu kabullenmek istemeseler de gayet olağan bir şey olduğunun farkına varırlar. Yaprak sonunda çocuğun çıkma teklifini çekinerek de olsa kabul eder. Ama bu durum gruptaki herkesi bir şekilde etkiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder