31 Mart 2016 Perşembe

Pitch Perfect


Hadi itiraf edelim şu ortalıkta gezinen ‘Şişko Amy’ capsi herkesi bir merak ettiriyor.Bende görünce tabii hep bir ara izlerim deyip dururken , baktım filmin ikincisi çıkmış ve o kadar mı iyi yaa deyip izledim.Klasik bir Amerikan gençlik filmiymiş meğer hani şu müzikle haşır neşir olan tiplerden.Bir tane asi kız,bir tane ona aşık düzgün oğlan,bir tane popüler gıcık kız ve bolca komik yan karakter.Tabii ben gene komik yan karakterlere bayıldım.Öncelikle tabii ki Şişko Amy,benim de favorim oydu.Ama şu solungaçlı doğan ve sesi çıkmayan kız da iyiydi doğrusu.Yabancı müzik konusunda hayatımda nerde ise sadece Hint müziği yer alıyor bu sebeple bu film beni pek etkilemedi.Ama İngilizce şarkı sevenler de ayrı bir etki uyandırabilir.İzlenilebilir bir gençlik filmi ve sırf Amy için bile izlenir.
Konusu ;
Beca DJ olmak istemektedir ama babası geleceği için yine de Üniversite okuması için ısrar eder.Babasının zoruyla üstelik onun hocalık yaptığı bir okula başlar.Okulda tanıştığı Jesse ona karşı hislerini açıkça belli etse de Beca karşılık vermez.Babasının bir okul kulübüne katılıp bir sene boyunca okula dayanabilirse onun Londra’ya gitmesini destekleyeceğini öğrenince zorla katıldığı Acapella müzik kulübüne önem vermeye başlar.Okuduğu Barden Üniv. Acapella erkek grubu yıllardır kimseye liderliği bırakmamıştır ve kızlar zor da olsa artık finallere kadar gelebiliyordur.Bu sene yeni gelen öğrencilerden kurulan Kız Acapella grubu hem kendi okullarının erkek grubuyla hem de diğer okullarla zorlu bir yarışa girer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder