29 Temmuz 2017 Cumartesi

Çalgı Çengi İkimiz

İlk film malum internete düştükten sonra fark edilmiş ve absürt komedi türüyle bayağı ilgi görmüştü. Ahmet Kural ve Murat Cemcir’i hayatlarımıza sokmuştu ve iyi de yapmıştı. Sonra ikili olarak devam ettiler ve çalgı çengi tadı aynı kıvamda devam etti. Bu filme sinemada izleyecektim ama sosyal medya da pek bir karalamışlardı. Bende açıkça söyleyeyim Selçuk Aydemir’in kalemini hiçe sayıp izlemedim filmi. Sonra nette denk gelip izledim ve büyük hata etmişim anladım. Tam çok harika bir yapım değil belki ama yine de izlenesi bir yapımmış. Özellikle yaratıcı küfürleriyle çok eğlenceli bir yapım olmuş bence. Film de bir tek Rasim Öztekin’in karakterini sevemedim. Olmasa da olurmuş bence çok da gereksiz bir ayrıntı olmuş tiplemesi. Ayhan Taş’ın karakterini de fazla abartmışlar. Ama Burak Satibol’un karakteri güzeldi bak ona lafım yok. Çekyatcı çete iyiydi bence diğer ekibi yanlarına eklemeseler de olurmuş. İlk film sade ve daha gerçekçi bir yapıdaydı o yüzden bu kalabalık kadro ve bütçe samimi gelmemiş belli ki insanlara ama ben severek izledim.
Konusu;
Gürkan ve Salih mafyanın ayarladığı düğünlerde şarkı söylerler. Paralarını almakta sürekli sorun yaşarlar ama korkularından seslerini çıkartamazlar. Salih evlenmeye karar verdiğinde de artık mafyadan çıkmaları gerektiğine karar verirler. Mafya lideri İsmet son göndereceği düğünden nikah memuru Samet’i kaçırırlarsa mafyadan çıkabileceklerini söyler. Yaptıkları plan sonucu olaya çekyat çetesi de dahil olunca adamı kaçıramazlar. Ama Samet onları şarkı söylerken çok beğenir ve onlara albüm yapmak ister. Gürkan ve Salih kaçırmayı düşündükleri adamdan böyle bir teklif alınca ne yapacaklarını şaşırırlar. Peşlerinde mafya olunca bu olayı nasıl kendi lehlerine çevireceklerini bulmaya çalışırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder