25 Ekim 2019 Cuma

US



Kendi evinde saldırıya uğramak bir korku filmi klişesidir ama saldıran eğer senin gölgense bak işte buradan harika bir hikaye çıkıyor. Üstelik öyle çocuğumu, ailemi koruyayım falan yok herkes kendi gölgesi ile savaşacak. Bunca yıl biz görmezden gelindik diyerek insanlara savaş açıyorlar. Biz onca zaman yer altındaydık şimdi sıra sizde falan da demiyorlar. Direkt öldürmeye programlanmışlar. Önce sadece bir aile ile ilgiliymiş gibi geliyor olay ama sonra tüm ülkeyi sardığı anlaşılıyor.


Film için insanlar kendilerinin kötü taraflarıyla savaşıyor falan gibi yorumlar yapılıyor ama çeviri ile mi alakalı anlamadım. Gölge diyorlardı çünkü benim izlediğimde. Ki bu hali bence daha iyi. Herkes kendi kötü tarafıyla savaşıyor fikri saçma zaten kötü olanlar için nasıl anlatılacaktı acaba. Neyse film korku değil gerilim ve müzikleriyle harika bir yapım. Çocuk oyuncuların da marifetlerine diyecek bir şey yok. Ben çok severek izledim ve kaçırılmaması gerektiğini düşünüyorum valla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder